Frånvarorappotering

Ja, nu har jag varit något frånvarande senaste dagarna.
Detta beror mestadels på att jag pysslat en massa i lägenheten,
jobbat massor (lite extra utöver mina 100% med), monterat och
planerat allt som ska upp på väggar, ner i lådor och så vidare.

Dessutom har jag ju varit på klassåterträff i Kalmar och börjat planera inför att åka upp till
Alfsson´s relaxcenter uppe i Vagnhärad och troligen någon sväng till Trosa och Gnesta också.
Ska i samma sväng försöka att träffa Mirela en stund på stan iaf i Nyköping :)


Jag har renoverat min brudkista genom att slipa ner allt och sedan lacka om och målat
beslagen. Så ny hoppas jag den blir fin när den kommer på sin plats i gästrummet.
Saknas ju dock en bäddsoffa där ännu, men det ska snart införskaffas!

Idag så har jag bara plockat undan lite saker och ska fortsätta göra det tills det är dags
att smita in mot stan och köpa en ny rakapparat till Eas och sedan hämta upp faster
Nettan och kusin Rasmus som kommer förbi Malmö för en minisemester.

Men nu får jag avsluta denna frånvarorapportering och fortsätta städa :)

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback