Så var det helg igen

Denna veckan har hänt mycket och ingenting..
Har fixat en del med saker här hemma och sånt som skulle köpas
och liknande till lägenheten och även hjälp Felipe att riva tarpeter.
Men jag har också haft en massa dötid och bara gått runt hemma.

Nu idag ska jag bara fixa med lite småsaker så som att köpa bröd
och pålägg mm innan jag ska möta upp Eas på väg från jobbet.

Har förresten köpt en bok med mönster till fleecedjur, underbart söta!
Sedan har jag suttit och planerat ihop angående återsträffen med klassen
nästa vecka och nu verkar det som att vi fått ihop någonting.

Men, men, nu är det annat på planeringen!
Uppdaterar nog i morgon.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback