Bara lite saker till...

Ja, nu är nycklarna lämnade, hyllorna uppe och allt utom en
dörr uppburet till vinden. Det är helt enkelt nästan klart!
Alla rum är klara så man kan bor här utan att hoppa över sladdar mm,
men nya gardiner, en matta och liknande saker ska inskaffas.

Sedan i augusti/september kommer hallmöbler och annat som
ska på plats, men just nu så ska vi bara ha en liten lådhuts till
hobbyrummet och mattan till vardagsrummet sedan får vi vara
nöjda ett tag så vi hinner komma i kapp med finliret.

Idag måste dörren till köket som vi lyft av upp till vinden.
Det värsta jag vet är nämligen en massa saker som inte står på sin plats.
Men snart så är allt klart och vi går in i fas två med det roliga med att köpa
nya småsaker och detaljer! :D

Men nu ska jag börja göra mig iordning för att gå till jobbet och jobba mitt
sista dagspass för denna sommaren :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback