I mor'n ska flyttas!

Idag har vi fått nycklarna till vår lägenhet och vi ska gå dit
i kväll för att kolla på den igen innan jag ska vidare till jobb.

Denna dagen har varit ganska så fullspäckad.
Började dagen med att plocka undan det värsta inför visningen.
Sedan upp och göra iordning sig för att gå bort till mäklaren och
hämta nycklas samt föra över pengarna till Ricky och Stefan.

På väg hem skulle vi titta in i lägenheten men då var städfirman
i full gång så vi tog och gick in på innegården innan Eas åkte till
jobbet och jag gick hemåt för att lägga mig och sova en stund.
Vaknade igen efter ca en timmes sömn och insåg att det inte skulle
funka att sova mer. Gav upp sovandet och gick upp.
Plockade ihop ytterligare lite saker och började förbereda för att
gå iväg in till stan. Sedan blir det att springa hem igen och ha visning
innan det är dags att gå till lägenheten och träffa Eas innan jag ska
ska ta bussen till jobb och jobba natten med Lulle och Alina. :)

Nej, nu ska jag till stan en snabb sväng innan det blir lägenhetsvisning.



Varför ser inte mitt konto alltid ut som det gjorde idag?!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback