Lite klänningdesign nu på morgonen

Har suttit och lekt lite med klänningsdesign nu på nelly.com.
Vet inte vad det blev utav det, men lite underhållande var det iaf! :)

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!
















Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

 








'



Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

 

 

 

 

 

 

Nu när jag lekt klart ska jag faktiskt ta och göra mig iordning och se
om min karl har tid att äta lunch ute med mig :)

 

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback