Budat på lägenhet

Nu har vi kommit hem från Nordea där vi träffat vår
bankman Caroline Lund och diskuterat lån och dylikt.
Efter en timme med frågor och svar om allt och ingenting så var
vi klara för idag och jag ringde upp mäklaren för att lämna vårt
första och för hoppningsvis sista och slutgiltiga bud!
1 230 000 kronor för vår 4:a som vi hoppas få skriva under
för redan nu på måndag och sedan flytta in i den 1 juni.

Nu krävs bara lite tålamod och en del tur för att köpet ska gå igenom
på denna summan och sedan är det bara att börja pussla ihop alla
lån, räkningar, flytthjälp mm så att det så smärtfritt som möjligt är
klart innan midsommar och allt står på plats i de nya boet.
kommer att vara nervös hela söndagen om mäklaren hör av sig
och berättar tråkigheter som jag egentligen inte alls vill höra :P

Men nu hoppas jag på lite tur, snabba pappersarbeten och att jag
kan få ett nummer till Anna och olof som vi hyr av så vi kan ordna allt.

I övrigt ska jag idag skicka iväg resterande traderavinster.
Så nu ligger här hemma 1 brev som inte betalats samt 2 paket med
bland annat löshår och foundation som ska skickas nu i helgen.
Så hoppas bli av även med detta innan veckan är slut.

Har visserligen en hel del kvar i garderoben som ska bort med, men tänkte
ta med en hel del till Kalmar och lämna över det till Fia så jag slipper det.
Och hur vi ska göra med akvariet vet vi inte heller riktigt.
Om någon vill ha de får de skrika till. Värde ca 4500 och vi vill ha 500 för det.
Men, men, nu ska jag fixa lite träningstider för nästa vecka.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback