Eas födelsedag

Idag fyller Eas 24 år och jag firade honom med en liten "tramspresent"
där jag hade köpt pokemonkort och sorterat dem i "söthetsordning".
Den fick han iaf i morse innan jag fick smita till jobbet kl 06:15.

Sedan var det arbetsdag som snabbt var avklarad och kl 15:00 så
var jag hemma i lägenheten och började med att plocka undan lite
samt planera vad som skulle fram på bordet nu på vår myskväll.
Menyn i kväll, som nog bryter alla kostregler i världen, består av:
Morotsstavar, gurkstavar, ostbågar, chips, dipp och limeläsk.
Samt små söta cupcakes för att fira Eas födelsedag.
ska ta kort på dem sedan och visa de små sötisarna, men nu måste jag
blanda till dippen så att allt är klert när Eas kommer hem om ca 30 min!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback