En liten andhämtning

Nu är jag hemma och hämtar andan efter att jobbat helgen.
Eas och jag sitter i soffan, jag med mitt traderasökande och han
med sitt terrängbyggande till warhammers och allt vad det är.

Idag har det för övrigt varet ett underbart väder!
Var så skönt att gå ut i de +7 graderna och klarblå himmel.
Nu vill jag verkligen att sommaren ska ta fart ordentligt så man kan
sitta ute och njuta i solen, äta glass, frosen yogurth och frosh!
Jag hoppas det blir MINST lika fint väder i morgon så jag kan ut och gå.

I övrigt i mor'n ska jag fixa lite småärenden, plugga och träna.
Hur det hela blir upplagt återstår att se, allt beror på hur dags jag kommer
upp ur sängen och startar dagen :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback