Freedom!

Nu är det Big Bang Theory, ett av de bästa programmen ever!
Eas sitter och spelar Heaven n' Hearth och jag njuter av att ha
en morgondag utan att behöva gå till stan eller jobb utan bara fixa
fint här hemma, lägga traderavinster på postlådan och fixa fram
kammen till Mirelas små katter som hon ska få skickad till sig.

Med andra ord hoppas jag kunna beta av både skolauppgifter,
tvätt, disk och traderasaker innan jag gör något gott att äta när
Eas kommer hem. Troligen potatis, sås och pannbiffar :)

Hoppas även i mor'n vara ägare av en 4:a och att mäklaren ska
ringa och bara be oss om att komma för att skriva under kontraktet.
Så i mor'n måste jag helt enkelt se till att hela tiden ha något att göra
för att få tiden att gå, men samtidigt inte gå ifrån mobilen en sekund.

Nu ska jag skriva ihop att göra listan för i mor'n innan jag somnar.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback