Gud så trött

Den senaste veckan har jag varit helt slut på heltid.
Jag har försökt att sova längre, lägga mig tidigare och så vidare
men utan att någonting hjälpt. Lägger jag mig tidigare så sover
jag kortare och lägger jag mig sent så vaknar jag som vanligt.
Underbart helt enkelt! Och inte nog med det så har bussen varit
helt konstig senaste två dagarna och kommit 12-15 minuter senare..

Men, i mor'n är det fredag och sista arbetsdagen för denna veckan.
Hoppas kunna slappna av lite och iaf hinna sova av mig ett par timmar
under helgen även om en hel del ska hinnas med att göras.

Men nu är mina uppgifter i skolan fixade, jag är iordning för
natten och bara William lugnar sig så är det dags att sova.




/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback