Jäklans vår!

Var på väg hem från jobbet då Eas kommer på att han vill ha fil
för att slippa ta tabletter på tom mage i morn när han ska opereras.
Efter att svängt in på ICA så börja vi gå hem genom Möllan och jag
funderade helt seriöst ett tag på om det inte var januari fortfarande.
Det var så bitande kallt och det gjorde ont i hela kroppen av kyla.
Då ska nämnas att jag brukar frysa och av denna anledning alltid
har på mig raggsockar, leggins, joggingbyxor, t-shirt (1 eller 2),
långärmat, halsduk, jacka, vantar och ibland en extra halsduk.
Men trots denna utstyrsel så var det kallt och Eas tyckte också det,
så då måste det ha varit riktigt jäklans kallt.
Och jag som just hoppats på att våren skulle komma nu!

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback