Mission completed

Så, äntligen åter hemma efter provet som faktiskt gick
riktigt bra trots mitt bristande engagemang och det faktum
att jag istället för att plugga sov bort 2 dyrbara timmar.

Det var inte alls så som jag kom ihåg att det var att skriva prov och
det hela kändes väldigt länge sedan, trots det bara var ca 3 år sedan.
Men nu har jag fått återuppleva salprov och det var ju faktiskt helt ok!

På tal om länge sedan så kollade jag min bilddagbok nu och ska ett
tag framöver ta mig lite tid var dag och rensa den på bilder som ska
få avnjutas här på bloggen ^^

Idag får det bli lite gamla foton från skoltiden innan jag nu ska avrunda
kvällen med en smörgås och försöka hitta på en present till Eas.
Någon som har bra förslag??





Kommentarer
Postat av: Sofie

ofta du hade henne som lärare! Hade henne på ett individuella och hon var as flumm. Gick på varannan lktion och gick alltid förtidigt ifrån dom med och fick ändå ett MVG..

2011-03-03 @ 21:39:27
URL: http://ivegotadrssingroom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback