Sending...75%

Nu är snart mitt juridikarbete översänt till itslearning :)
Skönt att vara två dagar i förväg och redan i mor'n påbörja nästa
kapitell och sedan köra på i det tempot fram till sluttentan.

Ska snart börja göra mina uppgifter i socialpsykiatri med.
De ska inte vara inne förrän i maj någon gång, men ska börja göra
dem redan nu så jag har dem gjorda och bara kan kasta iväg dem
en efter en till läraren sedan. Har ju många resor i vår som jag kan
sitta och plugga under, så lär nog inte vara problem med att hitta
pluggtiden, det är nog motivationen som kommer vara de knepiga ^^

Idag har jag varit hos tandläkaren och fick veta att blekningen typ skulle
vara lönlös eftersom jag hade vita tänder som en 4 åring, tackar tackar!
Sedan bar det av mot stan för att handla Eas födelsedagspaket och en
bodybutter med citrondoft från Body shop innan jag sprang runt som ett
fån och skulle hämta ut pengar mm för att komma hem med all packning.
Men nu är allt inslaget, skolarbetet inskickat och snarklådan kallar på mig.

Trött som stryk, men vita tänder har jag iaf!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback