Pisseväder

Idag har varit riktigt pissevärder på eftermiddagen.
På väg hem, när jag gick förbi för att handla, hann jag bli dynsur.
Nu ligger jag i sängen och väntar på att jag ska torka samtidigt som
jag tittar in mina traderarannonser som snart går ut och jag hoppas
stiga ytterligare lite till innan de avslutas ;)

Snart ska Eas och jag dock ta oss till köket och läga middag.
Måste även diska lite smått och tror även jag ska koka upp lite
blåbärssoppa så det finns i mor'n bitti :)

Eas laserbehandling blev ju mycket värre bieffekter av än vad vi
trodde så igår blev det lite kångel innan det började lugna sig och idag
är det mycket bättre och han kan se utan glasögon så gott som perfekt!

Skulle egentligen gått på Kibalans och yoga och kväll, men de ringde mig
och meddelade att kibalansen var inställd både idag och i mor'n bitti så
då kände jag inte för att gå i ösregnet för bara yogan i kväll.

Istället få det bli en god middag med lax och hemmagjort potatismos
och njuta av morgondagens ledighet och bara mysa hela kvällen.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback