Tv denna afton

I kväll ska det tittas på tv för kung och fosterland.

Nu först ska jag börja med att gå ner och boka in en tvättstugetid,
vilket inte blev gjort innan då jag istället diskade, pratade med lite
folk i telefon och väntade in mäklaren som slutligen ringde och jag
fick veta att vi i morgon kl 18:00 skriver papper om inget händer.
PEPPAR PEPPAR!

När tvättstugan är bokad/tvätten inslängd ska jag sätta mig med
juridiken på riktigt och inte fjuttla med den som innan idag.
Eftersom jag har förmågan att försvinna in i läxor och helt glömma
att verkligheten utanför dessa balkar och paragrafer existerar ska
jag idag testa att plugga och ha tv:n på i bakgrunden, nytt för mig.

18:00 - 18:30 4an   Vad bli det bör mat?
18:30 - 19:00 5an   The Big Bang Theory
19:30 - 20:00 4an   Halv åtta hos mig
21:00 - 22:00 4an   En unge i minuten
22:00 - 22:15 4an   Nyheterna
22.15 - 22:30 6an   Nu blåser vi Sverige
23:00 - 00:00 6an   Scrubs

Vi får se hur länge jag har ögonen öppna, men sådär ser
iaf min tvtablå ut i kväll.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback