Usch och fy för trötthet

Kom hem kl 15:00 efter att bytt pass med Sofie så jag kunde
gå på visningen nu i kväll. Hann lagom komma hem och sätta
mig för att gå igenom posten när jag kände att ögonen gick i kors
och jag verkligen behövde en liten powernap. Men icke sa nicke!

Jag kröp ner i sängen och satte larm på mobilen för att hinna på visningen
och tänkte att nu skulle jag sova ca en timme innan det är dags att klä på
sig, göra sig iordning och vandra bort på visningen, men istället låt jag bara
och vred och vände på mig, trött som en gnu och såg tiden rinna iväg.

När jag såg att klockan var 16:25 gav jag upp och nu sitter jag här i sängen
och irriterar mig över att jag är så himla trött och att jag nu har fullt upp
mer eller mindre hela kvällen. Det ska gås på visning av lägenhet, hämtas
ut paket, lagas mat, packas för Nyköping, pluggas och massa annat smått.
Känns som en evighet innan jag får krypa ner och sova, men snart ligger
jag troligen här igen och ställer in larmet för en TIIIDIG morgon och tågresa.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback