13

Idag har verkligen inte varit dagen med flyt i sig..
Började dagen med att fixa och dona hemma. Började läsa på min
läxa som jag trodde skulle lämnas in på torsdag som visade sig ha
inlämning nu på söndag (hur nu det ska gå till med jobb 7:30-20:00?)

Sedan bar det iväg för en picknick med Nina "fransyska" Eriksson
som slutade i något desperat försök till att hålla modet uppe trots att
det pissade ner regn och vi satt under ett jäkla hängande träd.
Så efter att pratat skit en stund och insett att envishet inte alltid leder
till någonting så tog vi våra saker och paraply och begav oss in mot
triangeln där solen åter började titta fram och jag åkte bort mot
jobbet med mina väskor och kläder om höger och vänster.

Hela kvällen nu har varit ungefär så trevlig som en otursdag kan vara.
Ungefär allt som kan gå emot en har gjort det helt enkelt...
Men nu har jag iaf försökt att fixa med läxan lite och insett att jag nog
får arbeta arslet av mig i helgen följt av hårt pluggande också.

Men, men, nu är denna dag över, måste sova så jag orkar jobba i mor'n!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback