Flytt - steg 1

Ja, då var den den 17 maj, grattis Norge!
Jag har haft Anna och hennes bror Mattias här och de har plockat
ihop alla sina möbler, blommor och saker och helt enkelt flyttat ut.
Efter dem hade åkt vid ca 14:00 så började jag småstäda lite för att
se till att inte William skulle agera dammvippa över hela lägenheten.
Nu är det tomt, men lättöverskådligt och skönt att känna att steg 1
i flytten är avklarad! Och förrådet är tömt dessutom!
Steg 2 kommer påbörjas nu i helgen och består av att packa våra saker
i kassar och annat så vi lätt kan bära över det till lägenheten den 1 juni.

Men, men..
Efter att de värsta dammråttorna var borttagna så satte jag mig vid
datorn och skulle boka in lite träningspass, men hittade inga roliga idag.
Istället så satte jag mig och sydde Eas jeans som hade gått sönder,        
ringde HSB och frågade om hyresavin och kollade om Lifra hade satt ut
en annons på lägenheten ännu, vilket de inte hade...

Nu har jag precis tagit en välbehövd dusch. Sedan pluggat lite på nästa och
förhoppningsvis sista kapitlet i juridiska banorna. Måste försöka hitta lite tid
till att plantera om våra små frön som nu vuxit till sig och blivit både skott,
stjälkar mm. Får nog bli till helgen om jag inte hinner lite tidigare.
Dessutom kom jag på att det var ett paket på ica som jag skickade Eas på att
hämta ut, men det behövde man leg för att hämta ut, så får ju bli på torsdag
om de inte råkar ha öppet längre i morgon.

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback