I mor'n är lägenheten vår!

Äntligen så är maj månad slut!
I morgon kl 10:00 så får vi nycklarna till lägenheten
och därmed är den vår. Så himla skönt och roligt.
Vill vrida fram klockan redan nu och ha den!

Idag har jag varit hos läkaren och gjort ultraljud av mitt
ben efter att genomgått kosmetisk laserbehandling.
Allt såg toppen ut och resultatet har ju blivit fint med!

Sedan gick jag till Jesusparken och solade och råkade
somna en timme eller två innan det var dags att dra sig hem
och fixa med tvätten innan jag drog iväg med resterande
traderavinster och sedan vidare mot jobbet för att arbeta kvällen.

Vägen hem blev kallt eftersom jag hade klätt mig i kortkort och
linne och det inte var speciellt varmt när jag slutade 20:30...
Men hem kom jag - och Eas och jag ställde oss och diskade undan
och tog bort det värsta inför i morgon så att Fresia som ska se på
lägenheten får en chans att komma innanför dörren utan att snubbla.

Så i morgon blir det mäklare, en sväng in på stan och sedan försöka
sova en del så jag orkar jobba natten och sedan flytta under torsdagen.
Ska även jobba extra nästa vecka, men det hindrar mig ju inte från att
få in saker till nya lägenheten under tiderna när jag är hemma! :)

Nej, nu ska jag försöka sova lite!

/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback