Jahaaaa...är det så?!

Ja, idag är då näst sista dagen som är pissoff denna veckan.
Det har i alla fall jag bestämt, så då är det så!

Denna veckan har varit så gott som helt skit fram tills
idag då jag och verkligheten börjat sammarbeta lite igen.
Dock går inte vårt sammarbete sådär helt friktionsfritt, men vi jobbar på det!
I morse har jag varit på ett möte med jobbet på Oxie vårdhem och nu är jag
hemma för att plugga inför det prov jag ska skriva i morgon kväll.
Ska dock till jobb om ca 2 timmar vilket innebär att Eas och jag går om
varandra i dörren så gott som. Sedan är det bara hem och plugga.
Dock har jag nog inte lärt mig ett skvatt mer, utan kan bara hoppas att jag
lyckas förstå frågorna på rätt sätt och ska, för att ha rent samvete, läsa
igenom texten gång på gång och tvinga in de i huvudet tills jag börjar att jobba.

Så i morgon kväll ca 20:00 så tänkte jag börja denna veckan och hoppas
på lite mer flyr i vardagen än jag haft än så länge i denna veckan.
Denna veckan har verkligen inte varit en av mina topp tio, så det så!

Det finns en gud och hans namn är Murphy!



/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback