Snart fri som en fågel!

Ja, då var denna dagen över och jag har pluggat som ett djur
varvat med lite sömn och arbete och inte fan har något fastnat...
Hm, men nu är det snart dags att skriva provet och jag hoppas
bara att det går bra så jag snart kan lägga böckerna åt sidan.

Visserligen så blir det till att diska och göra mat så fort jag kommer
hem från provet, sedan börja skriva på inlämningen som ska vara
inne på söndag och som jag nu hoppas är den sista för kursen.
Kan möjligen vara en inlämning till, men sedan vet jag att det inte
är fler, för då är nämligen kursen slut! :D

Nej, nu ska jag försöka läsa lite igen och se om något går in.
Har bokat upp träning nu så på fredag blir det massor skoj!
Ledig och troligen fika och träning, kan knappt bli en bättre fredag!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback