Träna träna!

Idag är det lite träning som gäller. Har bokat in massa pass i veckan nu.Lovely, träningsdags!
Eftersom jag har ett jobb som kommer ivägen för min fritid fick jag dra
ner på några pass och aktiviteter, men fick iaf några inklämda :)

Idag ska jag dock träna själv 2 ggr eftersom Eas jobbar då.
Först blir det lite hederlig styrketräning ca 1 timme innan det ska
solas och sedan hem och fixa lite mat innan det är dags att åter
dra iväg och köra ett pass IndorWalking och sedan hem och sova tidigt,
eller iaf försöka intala mig själv att det ska bli så ^^

Nu är det bara till att piffa till mig lite så de inte blir rädda på gymmet.
Sedan ska jag smälla i mig lite frukost och vika tvätt innan allt drar igång.
Funderar dock på hur det ska gå att lösa det faktum att Mia, Miche och
kusinerna tydligen kommer att komma för sent och allt med sitt flyg.
Hoppas de har ombokningsbara biljetter så jag kan boka om till dem.
Men det återstår att se, får helt enkelt ha mig mig penna och papper
under träning och allt idag ;)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback