Skrållan - det är jag det ja!

Heldag på jobbet 7.30 - 20.00 idag.
Konstigt nog känner jag mig inte ens minsta trött.
Även varit duktig och laddat mitt kort och hämtat ut proteinbars för träningen.
Denna veckan är ju ganska fullspeckad, så får bara bli till att göra några situps
på en paus på jobbet. Måste försöka boka in lite pass inför nästa vecka!

Har fortfarande inte lyckats släppa ilskan riktigt och inte blir man direkt mindre
påmind av "Hej gumman!". Jävla idioti att hålla på så, ta ditt liv och göm dig i
Tygelsjö eller vart fan du nu bor. Hugg inte mig i ryggen och sedan hör av dig
gång på gång, utan släpp det och lev vidare. Har tagit bort numret men känner
igen stilen med alla smilisar mm. Och smilegubbar använder man inte när
jag är sur, det ska gudarna veta!

Men under dagen har jag släppt det bit för bit och bortsett från att jag såg
inlägget nu när jag satte mig vid facebook så har jag nästan släppt det helt
med skratt och snack med gamla och nya jobbarkompisar, guld värt!
Undrar förresten om jag inte ska byta ut min namnskylt på jobb med,
eller lägga till en extra rad och ha Skrållan ståendes där.
Tycker namnet är helt perfekt töntigt och gulligt och eftersom jag fått ett litet
extranamn så tänker jag inte gå miste om det - kärt barn har många namn?

Asdren Invandrare Alidema var givetvis inte på jobb när jag kom med hans
byxor som jag hade sytt med hela mitt hjärta (kanske lite att ta i men ändå!).
Nu ska jag bara ta och kolla igenom facebook, läsa min mail och sedan snarka.

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback