Tradera - rensning!

Idag har jag gjort sådant som man tror bara ska ta en liten stund,
men som visar sig ta flera timmar, men nu är det iaf gjort, så gott som!

Började morgonen med att gå igenom min sista tidning så nu är de borta! :D
Sedan har jag suttit och lagt upp en massa annonser på tradera som för övrigt
varit grymt segt idag, så det har tagit ett bra tag! Men nu är bara 2 annonser kvar.
Hoppas inte skiten krånglar nu igen innan jag fått upp de sista små annonserna.
Skulle ju inte vara helt fel att få upp dem nu när det är gratis i helgen :)
Och så får jag pengarna inom snar framtid också och pengar har jag inget emot.

Dessutom så har jag idag hunnit ta hand om blommorna som planterades om i går.
De verkar ta sig och i morgon måste jag handla blomsterpinnar så de kan växa mer.

Efter att ha suttit ett tag med tradera och då jag insåg att solen inte skulle titta
fram så gick Eas och jag och tränade istället på Heleneholms Friskis och svettis.
Sedan var det dusch och en chokladproteinbar som slank ner på vägen hem.
Hemma blev det slömat, fiskpinnar och potatismos och ett avsnitt Big Bang Theory
innan jag återgick till att sortera ut saker och slänga ut det på tradera.

En del av sakerna känns ganska så tattigt att slänga ut, men gjorde det ändå
för 1 kr och liknande eftersom det är halvt om halvt trasiga mobiler, men det kan
ju alltid finnas någon som vill ha dem och mecka med, så bättre än att slänga direkt!
Min lock och plattång mm är ju däremot faktiskt endast testade och där hoppas jag
få in några små kronor iaf :)

Utav mitt tidningsrensande återstår nu bara några små utklipp och kuponger som jag
ska använda i morgon när det blir en liten shoppingrunda efter jobbet om vädret tillåter.
Ska dock läsa igenom några utklipp nu i kväll och slänga så det blir undanröjt innan det
är dags att lägga sig och sova. Ska försöka vara duktig och sova innan 23:00 i kväll :)

Men det beror förstås på hurvida jag lyckas slita mig från att få upp annonserna och
om jag fastnar framför tv:n, men jag ska försöka somna innan min karl sätter igång den.
Vilket blev kört i denna stund.. Jaja, det blir helt enkelt tvångssömn!

Men, nu är i alla fall alla annonserna uppe för denna helgen! :D
Det innebär att jag kan börja dra mig mot sängen! Natt natt!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback