Soldax!

Har varit och tränat en runda innan det var en sväng på stan
och sedan hem för att ordna lite med mat och annat.
Nu återstår att vika färdigt tvätten och sedan fixa naglarna innan
det är dags att äta den halvt vidbrända maten (hur lyckas jag!?)
och titta på några avsnitt av How I Met Your Mother.

Ska dock dra en sväng och sola tror jag. Kom på nu när jag tänkte
på solarium att jag alltid tycker det är så hemskt att se sina fötter...
Undra om jag ska börja sola i klackskor? Eftersom jag hatar fötter..
Men, men, ska låta bli att tänka på dem istället och bara sola :)

Ska nog ladda mobilen med lite ny musik med, har spelar sönder
den som finns där nu. Tror jag ska föra över från några gamla skivor
jag har också - 90 tals pop ^^


Men, nu ska jag fixa lite igen och sedan fixa solning när solen inte
har vett att vara framme!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback