Why don't I do something?

Nu är jag hemma efter att varit på en liten promenad i stan,
varit med William i Jesusparken och nu legat i sängen och läst
både MåBra, I form och lite Rättskunskap innan jag höll på att somna.
Då insåg jag att det var bäst att ta en liten paus och istället göra något.
Grejen är den att jag är så grymt seg i skallen och det som borde göras
så som att plantera om blommorna mm kan jag inte göra förrän jag har
fått hem fler krukor, vilket blir i morgon som först.

Så nu ska jag nog bara ta och slappa och läsa mina tidningar tills Eas
kommer hem. Vilken nog bara är några minuter tills dess.


William och jag drog en sväng till Jesusparken och solade           Våra plantor, i behov av omplantering


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback