En sväng på stan med Sofi

Idag så började dagen ganska bra.
Kanske mest för att gårdagen var ett helt helvete rakt igenom.
Igår försvann nämligen min plånbok och allt jag tänkte göra fick ställas in.

Men, men...idag gick jag till Södervärn och fixade med busskortet,
åkte iväg och handlade mina små blommor, sedan hem igen en sväng.
Fick sedan hämta passet och sticka till Nordea för att hämta ut pengar
innan det bar av till Espreso House med Sofi för lite gott och snack. Hohooo!

Sedan gick vi och kollade lite träningsbyxor eftersom Sofi's sponsorer
drar ut på tiden så fick vi ju fixa det själva med en sväng på Inter Sport. ;)
Sedan gick vi till Panduro och Sofi dog av skratt när jag skulle köpa mina
sidenband för att göra rosetter till katterna attha runt halsen.
Så här kommer bild på det, så får du se hur sött det är Sofi!



Sedan när jag kom hem så satte jag igång att fixa lite med
blommor och liknande. Ska fortsätta i morgon, men tagit lite foton idag.
Men det lägger jag upp i nästa inlägg :)

Tog även en liten runda med William ute i regnet som han försökte äta...
Hittade även ett fyrklöver till min samling som jag la i press och tork :)

Nu ska jag sortera fotona och inlägget innan det är sovdags.

/Zázzi





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback