Hemkok


Idag har jag jobbat, tränat, haft lite hemmaspa,
gjort korvstroganoff och sedan ställde jag mig och
gjorde rårörda lingon (norska lingon).
Det var ju ingenting svårt alss att göra, men det är ju
bara att få tummen ur röven och ställa sig med det.

Resten av kvällen har jag bara spelat Wordfeud,
tittat på tv och nu ska jag lägga mig och lösa lite
korsord så fort jag bara hittar min laddare.

Ska jobba i morgon bitti och är ju ganska bra om
min mobil inte lyckas ta slut under natten.
Så nu ska jag bara leta efter den och sedan smörjer
jag in mina fötter och kryper ner under täcker med
wordfeud och korsordstidningen.

I morgon ska jag förresten ta och måla den söta lilla
"babyboxen" som jag köpt på panduro. Så då blir det
troligen pysselbilder i helgen :)



/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback