Jul jul, vita jul!

Nu sitter jag hemma i sängen och bara tar det lugnt efter att
ha sovit bort halva morgonen idag.

Vi har varit uppe i norr och firat jul med en halvmeter snö och minusgrader.
Har haft det jättemysigt och roligt, men restiden är ju inte något att hurra över!
Igår var det tänkt att vi skulle handlat lite innan vi kom hem, men det blev det
ingenting av...blev bara att lata ur bilen och sedan lägga sig och halvsova i soffan.

Har tyvärr inte så mycket bilder från resan och så, men ska försöka att
rota fram lite under dagen. Först måste jag bara ta hand om tråkiga saker
som tvätt och liknande innan jag kan ge mig på att gå igenom datorn och mobilen.

Nu blir det en lång och skön dusch innan det är dags att vika tvätt och sedan
äta lite mat, idag också....

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback