Då var det slut på vilan!

Nu har jag haft 2 dagars vila då jag passat på att sy kläder, lagat jeans,
handlat presenter och en massa blommor (dock endast gått på 130kr!).

Min lilla Kisse var något statisk så jaghar gjort allt för att få hans päls fin.
Några tips för att slippa katter (inomhus) som blir statiska under vintern kan
man placera ut små vattenskålar i fönster över elementen. Detta har jag alltid för
att William ska kunna dricka, men det ökar även fuktigheten i den torra vinterluften.
Dessutom så torkar jag golvet och tillsätter sköljmedel (1-2 korkar) i skurvattnet.
Har även ett antistat balsam som jag klappar in i Williams päls. Det är egentligen ett
spray, men han är inte så förtjust i när jag sprayar utan jag får klappa in det istället.
Det är från Cat & dog och luktar jättegott!

Så med en mindre statisk katt och rena golv så har jag avrundat dessa lediga dagarna.
I morgon och på torsdag så är jag visserligen ledig mer eller mindre, men då är det
intensivt tempo som gäller när det är speeddating från Londonpå gång.

Har gjort massa god mat och lite blomster arrangemang, men hittar inte kameran
så får ta och ladda upp dem på torsdag eller fredag :)

/Zázzi


Kommentarer
Postat av: Faster Mia

Många GRATTIS på din stora dag - GRATTIS på födelsedagen önskar vi i Smedby

2012-02-10 @ 14:51:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback