Ojojoj, tiden har runnit iväg!

Märkte nu att tiden bara runnit ifrån.
Har hunnit vara på spa, standup show, fyllt år och inspelning av Gabba gabba.
Har även gjort klart min pedeistal, rensat lite bland mitt smink, städat igenom
mina scrapbookingsaker och jobbat en hel del.

Nu är det ju äntligen helg igen och jag pustar ut efter en proppad vecka på jobb.
Känns som allting händer på en gång ibland och allt ska bli gjort på två röda.
Men jag har haft lite annat roligt för mig i veckan med. Fick bland annat veta att
jag kommer att bli styrelseledarmot i bostadsföreningen och så var jag och spelade
in ett par sketcher för SVT´s Gabba gabba igen :D
Och nästa vecka ska jag göra det igen, men med lute annorlunda stil ^^

Nu i helgen blir det nog ganska så lugnt. Ska försöka få någon ordning på en liten
nätverkssladd som inte riktigt vill som jag och Eas vill, nämligen sitta fast!
Lite räkningar och sådant tråkigt ska göras och så ska jag sätta mig med mina
små scrapbookingprojekt hade jag tänkt.

Jag är ganska så slutkörd och trött eftersom många på jobbet är sjuka och det
nog har satt sig lite varstans på mig, men utan att bryta ut helt enkelt.
Jag blir väldigt sällan sjuk och har tex inte haft kräksjukan, någon influensa eller
liknande sedan jag var ca 6 år så jag låg och kräktes senast.
Jag har haft någon form av inflammation eller bristning i en led, sena eller muskel
på baksidan av vaden ett par veckor som nu verkar ha dragit sig tillbaka, men det
är också det enda jag haft som "sjukdom" under vintern.


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback