Scrappa och pyssla saker inför dop

Nu sitter jag och sorterar bland alla bilder och ideer som jag ritat upp
för att göra kort och annat till Wilgots dop och Eas födelsedag.
Ska även komma på någonting roligt till mamma och pappa och kolla
hur jag ska levereramin systers presenter (som varit klara i en månad).

Innan idag har jag, förutom att rensa och sortera på datorn, städat lite,
kollat på en film och tagit hand om mina små blommor som börjat växa.
Nu ska jag snart sätta mig och fortsätta med mina små scrapping projekt.
Få se hur mycket jag hinner med i kväll och hur mycket inspiration jag har.


I morgon blir det däremot lite mer som ska avklaras.
Det ska handlas byxor, doppresenter, slå in paket, tvättas och den jävla
nätverkssladden ska sättas på plats (snälla säg att skiten funkar denna gången!)

Så, nu ska jag smita iväg och göra mina små exprement och hoppas på bra resultat!

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback