Träning!

Idag har det bara varit jobbjobbjobb!
Har bara hunnit hem och göra mat innan jag hamnade framför datorn.
Nu sitter jag och funderar ut morgondagen. Hade nämligen tänkt att jag
ska ta och färga min utväxt, sedan ska jag till tandläkaren och däremellan
hade jag tänkt att jag skulle hinna träna en timme eller två.

Egentligen har jag redan fått rätt bra magmuskulatur, men det skadar
inte att göra några fler övningar i morgon! Därefter så ska jag gå igenom
ryggen lite också eftersom det är min svagaste punkt.

Eas och jag skulle ju bestämma oss för om vi skulle skaffa träningskort
eller tväna hemma med. Hm, jag röstar nog ändå för att träna på gym.
Men vi får se vad vi kommer fram till. Tills det är bestämt (slutet av veckan)
så kommer jag iaf att fortsätta att träna hemma!

 

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback