Dags att uppdatera

Ja, då är det lördag igen, men denna lördag är jag ledig :)
Efter en vecka med fullt upp i allt från att städa, jobba till att få en
allergichock på jobbet från ett par jävla grankvistar så är det äntligen helg!

Nu har jag precis testat att spela Star Wars - The Old Republic.
Ska bara bestämma vilken ras jag ska vara sedan ska jag spela det med
Eas, Chow, Josse, Jill, Ralle, Harry, Thomas...Vet inte alla andras namn :P
Men det lär ju bli en del iaf. Ska nog börja spela på det imorgon, för nu
känner jag mest för att pyssla och försöka få ordning på alla mina saker.

Svärmor och svärfar var på miniweekend hos oss och åkte hem idag.
Vi hade en liten jul i efterskott och så var vi och handlade en kökslampa
och lite annat på XXXLutz. När de åkte hem idag så bestämde vi oss för
att vi skulle försöka få upp lampan direkt eftersom den vi har hänger snett
och retar gallfebern på oss varje dag. Men, det visade sig att det skulle bli
ett litet mission impossible. Det gick faktiskt inte alls och för att lyckas så
skulle jag behöva ta en massa foton, skicka till pappa och sedan via telefon
få hjälp med hur vi ska gå till väga, samt behöva måla om taket.
Så, det blir inte aktuellt denna helgen kan jag ju säga!
Däremot när mamma och pappa kommer nästa gång så ska vi troligen
planera upp hur och när vi ska slå igen två dörrar samt tapetsera och
måla om. Dels i köket och dels i gästrummet.
Har redan börjat planera lite och tanken är att handla hem så mycket det
går långt innan, så kan man bara börja dra bort tapeterna, spackla och
allt sådant så fort det börjar närma sig.

Men just nu så tycker jag att jag har nog med projekt jag vill hinna med.
Först ska jag rensa upp bland mina scrappbookingsaker och göra lite saker
redan nu inför Eas brorson, Wilgots, dop. Sedan ska jag göra klart så mycket
jag hinner idag på mitt pärlprojekt med påfågeln. Tanken är att den ska göras
klar denna veckan, men vi får väl se hur det går med den saken ^^

Ska även försöka lägga upp lite bilder från julafton här på bloggen.
Nyårsafton har jag tyvärr inga bilder från, eftersom Eas glömde batterier,
men får väl köra en liten summary utav den kvällen iaf i samma inlägg.

Men, men, nu ger jag mig an mitt skrivbord fullt med scrappbooking!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback