Finlirar

Nu håller jag på att finlirar i hobbyrummet.
Har smörjt in mig med en tester av Body shops choklad butter och ångrar mig redan.
Det luktar hemskt, billigt och konstgjort som fan. Visserligen luktade den rätt ok
innan jag tog på den, men när den kom på huden passade de inte alls, usch!

Men bortsett från att jag luktar billig kola (?) så är jag som sagt
inne på finliret av hobbyrummet. Ska fixa allting så att det bara
är  Eas skivor och Warhammers som står kvar på golvet.
Dessa ska jag sedan tvinga honom att gå igenom i veckan när
jag jobbar eller när jag spelar in för SVT ^^

Dock har jag ett pärdjur, påfågeln, som varit borta och nu när de
är återfunnen ska pärlas klart samt att jag har, utan att överdriva,
100 papper som jag sparat på mig som jag måste gå igenom.
Tänkte ta med mig några när jag jobbar och gå igenom på rasterna.
Så gör jag någonting vettigt medan jag ändå inte kan koppla av ^^

Samtidigt som jag sitter och skriver, städar av skrivbordet och
planerar upp resten av kvällen sitter jag och uppdaterar ankomsterna
för flyg till Malmö Airport så att jag vet när jag ska åka och hämta
upp Sanna och Totte som är i London hos Lillen och Fredrik.
Hade tänkt att åka några minuter innan de landar så jag lagom
möter upp dem när de fått sitt bagage.

Nu kom jag på att jag inte har bäddat upp deras bäddsäng heller, men tror faktiskt
det är bäst om jag väntar och istället hjälper dem eftersom jag inte vet om de vill ha
duntäcken, tunna täcken, en kudde eller fyra :P

Nej, ska gå upp med lite saker till vinden nu sedan fortsätta städa!

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback