Kamerarensning på pyssel och påhitt

Nu har jag gjort en rensing av bilder på såväl mobil som digitalkamera.

Kommer troligen att ta ett tag att beta mig igenom
alla foton och få ordning på dem samt skicka till
alla som vill ha dubletter och liknande.

Men några foton som inte är aktuella för dubletter
och liknande är dessa jag lägger upp nu.

Det är lite pyssel med olika metoder för cupcake
topping, dekoration av toppings och sedan
även lite pyssel i form av en "kom i håg" vägg
som jag slängde ihop en ledig timme för att få
lite ordning på papper och annat nu när vi inte
har någon yta på kylen där magneter kan fästa.

Så här kommer lite bilder på cupcakes i alla dess
former, lite ordning och reda samt mitt lilla inköp
av kryddkruka som gjordes för 2 veckor sedan.
 





Kom-i-håg pyssel


Köpte Sagaforms kryddkruka som jag tycker blev riktigt fin faktiskt!
 

 
/Zázzi
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback