Nyköping i november

Har inte lyckats hitta något bra datum ännu, men i november ska jag
iaf lyckas hitta en dag eller två så jag kan åka upp till den lilla
familjen Kulenovic/Westerlund.

Var ett bra tag sedan jag träffade min Mirela så jag ska försöka
boka in så att jag antingen kan komma tidigt och åka sent, eller
kan vara hos henne över en natt någon gång i november.

Tänkte först att hon skulle gå och få tex sina naglar fixade eller liknande
men tror att jag ska bjuda trollet på en klippning (om hon inte nyligen gjort det)
och så kan jag gå runt på stan med Medina i vagnen under tiden :)

Vi får se vad som händer och fötter, men jag måste iaf snart hitta ett bra datum.




/Zázzi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig grodilodan

2012-10-27 @ 19:11:36
Postat av: Anonym

...det var jag som skrev det,mirela.haha ingen aninym


2012-10-27 @ 19:13:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback