Uppe med tuppen

Jaha, då har jag äntligen ledigt en dag.
Blir nog inte så mycket till ledighet dock...
 
Först och främst vaknade jag kl 6:30 och
sedan så ska vi ha massor av vvs-arbetare
här idag som ska kolla på vårt badrum som
vi vill göra om lite. Hoppas få offerterna fort!
 
Dessutom ska jag få lite städat här hemma
och kanske även putsa fönsterna hade jag tänkt.
Eftersom jag ska till Ullared på lördag tänkte
jag fixa en liten inköpslista tills dess också.
 
 
Sen hittade jag den här bilden på ett forum i mose
och en tjej som var skitsur för att alla tyckte att
detta var idealiskt och inte förstod hur man kunde
tycka att det var snyggt, eller välja det framför snacks.
 
 
Jag säger inte att man måste vara pinnsmal,
men man ska ju inte hellre komma och gnälla
om man nu är överviktig eller vill bli smalare
och vräker i sig godis. 
Jag tränar inte för att ha ett jävla klapp mellan
låren eller är smal för att jag aldrig ätit godis...
Jag äter allt med måtta, träna med måtta och
har som mål att må bra och se bra ut.
 
/Zazzi
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback