Shoppa shoppa shoppa

Nu har jag suttit och ahndlat en massa skoj på Ebay.
Ska precis ta och plocka ihop mina saker som jag brett ut i sängen
eftersom Eas påstår att vi ska kolla på film, jag röstar för serier!
Ska iaf ta och ställa klockan så att jag kommer upp i morgon till jobb.
Jag har ju varit hemma nu ett par dagar pga muskelbristning efter att jag
tränade för hårt...hm...för hårt vet jag inte, men får lyssna på doktorn.
Eas är ju hemma och har semester den lilla råttan, för många dagar kvar
så han måste ta ut några, I-landsproblem!!!
I morgon ska jag försöka hinna lägga upp bilder på mina små projekt som
jag gjort och som kommer att göras :)



 
/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback