Ordnat inför odling

Idag har jag haft en liten träff med styrelsen och förrutom det mest
suttit och shoppat på ebay och handlat och kollat upp drivhus till Eas.
Har köpt en massa saker till mina naglar, gulliga babysaker till alla kompisar
som ha eller ska få småttingar nu under våren.

Det bästa är att de är så himla billigt att köpa från kina och USA nu så allt
som jag handlat (20 saker) går bara på ca 200 kr och skulle i Sverige kosta ca 600kr.

Så det kommer att bli smink, ansiktskrämer, en guldmask, nagellack, nageldekorationer,
en escada parfym, sminkväska, nagelfil i glas, några smycken och några pysselsaker.
Råkade få med några nagelstickers med döskallar. Det var 2-3 st som var supersöta,
men vad ska jag med alla dem till? Får nog kasta ut till någon som passar i det på Tradera.
Är ju inte direkt något fan av döskallar och liknande, tycker det är depremerande :/

Har planerat in min tripp till Mirela i Nyköping och ska kolla upp lite tågtider.
Blir troligen sista minuten eftersom de är billigare, men får ändå ta en titt.
Ska försöka locka ner henne och hennes lilla familj till Malmö i sommar.
Så vi kan gå runt på Ströget och äta massa gott och njuta av folkvimlet.



/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback