Veterinärbesök

Nu har jag varit med William ho veterinären.
Det blev 5-6 stygn dragna och prat om hur dessa skule skötas innan
jag köpte honom lite blötmat som han ska få de dagar han har tratten.
Väl hemma fick han av tratten en stund och började direkt att slicka sig på magen...
Det var bara till att vara den elaka matte och sätta på honom tratten igen.
Nu är han iaf hemma stygnen är borta och jag hoppas att det lägger sig fint
de närmaste dagarna så han kan få vara som vanligt min lilla fåntratt.





Han har iaf inte kräkts någonting sedan operationen!
Kanske ska fortsätta med den här maten, även om det är lite dyrt, så han inte behöver
kräkas och troligen minskar risken att något liknande händer igen också.
Kanske ska börja att spä ut maten med den gamla, så han får 50/50.
Aja, vi får se vad han själv tycker när han piggnar till helt :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback