Det var den dagen

Nu är jag hemma igen efter att fått ta en sväng till akuten pga synrubbning och domning på vänster sida.
Eas följde med mig och satt med hela kvällen. 
Typiskt nog så är vi båda superpigga nu...
 
Idag har jag målat dörrkarmen, tagit emot blomlådor och jord till föreningen och gått igenom hela föreningens garage.
Sedan har jag ordnat inför morgondagens plantering här hemma och skickat lite cv till olika jobb och timvik. Tänkte att det kan vara bra att testa och ha lite extra utöver jobbet. 
 
Har även gått igenom garderoben och tvättat idag. Så i morgon,eller snarare idag..., ska jag köpa lite kläder och samtidigt beställa lite saker från Ebay. 
 
Nej, ska försöka få några timmars sömn. 
 
/Zazzi
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback