Fixar mitt egna träningsschema

Eftersom jag och Eas ska träffa en gyminstruktör nästa lediga helg, 5 feb,
så tänkte jag förbereda med att göra en läcker anatomisk bild på kroppen
så att jag kan markera de delar som jag tränat osv.
Jag tycker nämligen att det där med styrketräning är lite småsegt och
långtradigt, så måste motivera mig med att jag ska slippa ryggont mm.
Annars får det gärna vara lite fart på träningen när jag ska träna.

Ska kolla om jag kan locka med Annica på Ki-box och core bosu.
Sedan ska jag kolla upp tiderna för yoga mm och fixa ett schema
så jag slipper ha hela tidningen med alla tiderna, utan behöver bara ha
en liten söt lapp hängandes intill almanackan :)

Nu är det iaf dags att återgå till att avrunda kvällen.
Och idag ska Eas och jag göra det med att titta på ett avsnitt från
första säsongen av How I Met Your Mother för att sedan återgå till
pluggandet, skriva en komihåglista till Eas och snarka loss! :)

Natt natt


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback