Så var den ledigheten över..

Idag ska jag iväg och käka. Om ungefär 3 timmar åker jag iväg.
Andreas har redan åkt till jobbet och ska spela beachvolley i kväll,
så han lär inte komma hem förrän framåt 20.00 som tidigast.
Men jag vet inte heller hur länge jag är iväg idag, så vi kommer kanske hem samtidigt.

Just nu sitter jag iaf och snurvlar här framför datorn och väntar på att Andreas
föräldrar ska vakna till så vi kan få i oss lite frukost innan de ska åka vidare och
jag ska hoppa in i duschen och förbereda mig för middagen.

Jag har ju inte varit så himla aktiv här på bloggen sedan jag flyttade, men nu ska det
bli ändring på det. Allt är så gott som helt i sin ordning (bara flyttkartonger som ska
upp på vinden) och i kväll är jag troligen ensam en timme eller två.
Om inte annat får jag kanske tid över när jag är hemma hos mamma och pappa i Kalmar
i helgen som kommer, från fredag till söndag.

Skriver mer i kväll...

/Zazzi

Kommentarer
Postat av: Sofie

du får inte vara hemma på fredagskvällen.

2009-04-14 @ 17:13:39
URL: http://sofiesallt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback