Helg helg!

Idag är det lördag och jag bara älskar det!

I veckan som varit har jag mest bara julhandlat, gjort julskinka och sådant.
Måste bara säga att julskinkan inte alls är lika god som när man gör en stor en!
Men denna funkar ju ändå, så illa är det inte! Och jag kommer att ha den för mig själv.
Eas är en liten skinkhatare har jag märkt, men det ger bara mig mer så jag klagar inte.

Idag ska vi göra lite pepparkakor och Eas har köpt en livstids förbrukning av florsocker.
Så jag tror att vi kommer kunna ha lite glacyr på dem också ^^

Innan vi börjar med pepparkakorna ska vi dock fixa alla julkort så att de
hinner att läggas på lådan på måndag och inte kommer nästa år eller så.

Under tiden jag gör iordning alla julkort och letar adresser sitter jag och lyssnar på
Chris Brown och blir helt kramsugen av hans låtar. Han har så himla skön röst!
På tal om röst. Erik som vann igår...jag måste få Eas att sjunga så, bara för att få en
sådan där mysstund på scen som hans tjej fick. Snacka om att alla hans framtida tjejer
kommer att vara avundsjuka på det ögonblicket! Eller kanske bara jag som är sådan :P

Aja, nu smsar någon med. Dags att sätta igång igen :)

/Sara Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback