Julbord i kväll!!

Ja, då är det torsdag idag då. Julbord står på schemat i kväll.
Har rustat runt hela förmiddagen och letat kläder, men ännu inte hittat
någonting och nu får istället Sofi ta och välja ut kläder när hon kommer.

Har rensat en massa bland alla småsaker som skulle göras under dagen,
köpt lite nödvändigheter och ordnat med tvättid och annat för helgen.
Känns skönt att det börjar bli lite flyt i det hela nu även om det inte skulle
skada att Eas kan få ut sina pengar efter rättegången som det jävla
företaget, trotts beslut i tingsrätten, ännu inte betalat ut till honom.
Men förutom det så börjar allt falla på plats och jag har satsat stenhårt på
att äta frukt, salad och allt sådant så känner verkligen att jag varit duktig :)

I kväll ska jag dock bara frossa i mig en massa gott och strunta helt och hållet
i vad som är bra och inte, nu är det frossa tills det står en upp i halsen som gäller :D
Nej, nu ligger William här intill och springer i sömnen och duschen väntar på mig.
Dags att förbereda för i kväll!


Avslutar med lite randombilder från när jag rensade kameran nu idag.




Maten på Robert Gustavssons föreställning           William när jag spelade klart Fable II      


Några av mina alla brev från ebay                 Min lilla pärlsköldpadda



/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback