Så länge hjärtat slår så..

Idag har jag varit uppe med tuppen, före tuppen till och med.
Och detta när jag egentligen har ledigt och kan sova bäst jag vill.
Men eftersom jag somnade omkring 20:40 igår så var jag nog utvilad
och klar med snarkandet kl 06:23. Länge sedan jag sovit så länge.

Sedan var det dags att fixa med lite saker bla inför APT i mor'n.
När det var klart och jag kände mig en smula mer förberedd så
drog Eas och jag till gymmet på hans rast och tränade i en timme.
Lagom när jag kom hem ringde mäklare och undrade om vi ville
komma på en visning nästa måndag och det vill vi ju gärna!!

Så nu återstår bara en kväll lite pyssel och att följa mina auktioner
på tradera innan världens mest snurriga onsdag börjar.
Ser fram emot när denna veckan är över kan man ju lugnt säga ;)
Men så länge hjärtat slår är allt som det ska.

Nu ska jag se på En unge i minuten som jag somnade ifrån igår

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback