Hot stone i morgon!

I morgon ska jag gå på en timmes hot stone massage,
ansiktsbehandling på 30 minuter och 15 minuters hårbottenmassage.
Så i morgon ska jag med andra ord bara njuta och slappa!
Hela dagen kommer jag ju inte kunna göra det, men helt klart på spaet!

Eftersom det är elevbehandlingar (men har alltid varit lika bra som på salongen)
behöver jag bara betala 220 kronor för hela kalaset, tre behandlingar!
Förstår inte riktigt vitsen med att gå till en salong eller ett spa och betala fullpris
för en klassisk massage på 500+ när man kan få mycket mer, mycket billigare!

Funderar på att gå på en fiskbehandling någon gång snart med.
Låta de små fiskarna gå loss på mina fötter så de blir fina :)
Men tror jag väntar med det tills jag har någon att gå med istället.

Ska även försöka hinna att putsa fönsterna i morgon,
men hinner jag inte så tar jag det på onsdag istället.
Eftersom det fortfarande är flera plusgrader så vågar jag vänta en dag.

Har i övrigt hunnit rensa bort en massa på balkongen (vinterstädat),
rensat ur garderoben för sista gången detta året och även gjort massa
med plats i byrålådorna i hallen, i hyllorna i gästrummet och burit upp
de sista sakerna på vinden. Så i helgen ska bara julen upp i fönsterna,
Eas ska lyfta ner överhyllorna på bokhyllorna och så ska jag göra ett
litet blomsterarrangemang. Så blir ingen stress alls i helgen, bara kul!
Ska kanske ut på julskyltningen på söndagen och titta lite förstås,
men behöver ju inte trängas och handla med alla andra då ju!

 

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback