Pysselgrejer


En av mina boxar jag sedan målade i shabby chic. Så nu är de tre klossarna alla klara!
Sedan målade jag en liten giraff med, men den verkar det som jag får måla om nosen på.
Färgblandningen såg hemsk ut när den torkade, så ska nog göra det i helgen.

I övrigt idag så gjorde jag klart "Gäster"-lådan i brudkistan. Nu ska jag måla klart kanten
Och sedan så är den lådan redo att användas så fort jag fyllt den med lite tvålar mm.


Här kommer lite bilder med på Liter exprement jag gjorde med William.
Den röda är inte rosetten i sig, utan att använda elastiskt band som är exprementet.
Dock så är bilden tagen innan jag spände åt det och sydde fast den fina röda rosetten.
Sådana röda rosetter ska alla kissarna ha runt jul!
Den andra bilden är ett halsband med blomma. Kanske mer för sommaren, men men.
De två sista bilderna är små rosetter till Skrållan. En att ha runt halsen och en vid örat.
Ska bara göra så de "stelnar" nu sedan ska jag skicka dem till syster.


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback