Starta med träningen igen

Snart är sommaren över och mörkret är tillbaka...
Hoppas bli av med min ständiga huvudvärk och sedan ta vara
på mörkret och regnrusk och istället hålla mig inne och träna igen.
Just idag är nog inte rätt dag med stel nacke, förkylning, ont i käken och huvudet.
Känner mig med andra ord som en kärring idag!

I morgon ska jag dock, om huvudvärken lagt sig, ta en runda situps
och lite rugglyft på rasten för att underhålla kroppen lite.

Ska försöka få in som rutin att köra ett pilatespass varje morgon
när jag har sovmorgon också, men tror jag lägger fokus på min
grundträning först och att sluta bita på naglarna.

På tal om dessa jävla nerbitna naglar så SKA jag sluta bita from
nästa vecka fredag för då ska jag ladda upp med en massa nagellack,
bomullshandskar och stopp och väx, det ska jävla i mig gå!

/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback